Islamic Widget

Thursday, January 20, 2011

"Mukadimah"

Salam kpd semua yg sudi singgah ke blog saya..ini adalah 1st time saya dlm blog so banyak lagi yg kurang dlm pengisian blog ni..sebelum-sebelum ni saya memang suka baca blog kawan-kawan saya serta orang-orang yg di luar sana..tp tak ada terdetik pon dihati nak buat blog sendiri sebab saya ni tak pandai sgt dlm bidang penulisan ni..saya tak berapa pandai utk meluahkan ape yg saya fikirkan dlm bentuk lisan..tapi sampai bila saya mahu jadi begitu??menyimpan semua yg saya fikirkan tanpa mengetahui samada ia betul atau sebaliknya...mungkin dgn hadirnya blog ni saya boleh berkongsi segala pendapat, pemikiran, ilmu  yg dapat memberi manfaat kpd kita semua serta bkongsi pengalaman dan cerita yg dpt memberi iktibar kepada saya serta para pembaca...segala kekurangan dan kekhilafan dlm saya mengajukan sebarang penulisan dlm blog ni mohon dapatlah anda semua menegurnya supaya dapat saya perbaikinya..segala pendapat anda sangat dialu-alukan dlm blog ni..terima kasih..


p/s:'apa yg salah perlulah ditegur supaya dpt diperbaiki, apa yg kurang jelas perlulah dijelaskan supaya tahu dimana kebenarannya yg sebenar mahupun sebaliknya dan apa yg kurang paham perlulah dipahami supaya tiada sebarang salah paham yg boleh menimbulkan sangkaan yg negatif' 

No comments:

Post a Comment